13 grudnia 2012

Essence colour&go - nails

 114 fame fatal; szybkoschnący lakier do paznokci
Kolorek jest prześliczny, taka krwista czerwień. Namiętna, soczysta - lubię takie bardzo. Faktycznie schnie szybko, ale potrzebne są dwie warstwy, bo pozostają prześwity. Ze zmywaniem - nie za ciekawie, troszkę można się "ubabrać" w nim. Jednak NIE polecam! Jest tak nietrwały.... . jeszcze tego samego dnia odpryskuje i schodzi. Pojemność 8ml/około 7zł.
Kupiłam dwa lakiery z tej serii pod koniec października. 
Jeszcze numerek 124 wanna say hello.
W listopadzie używałam ich na przemian. Ten drugi okazał się równie nietrwały. Szkoda...
Moje odpowiedzi na Wasze komentarze pojawią się z opóźnieniem...przepraszam.
Życzę udanego późnego popołudnia i wieczorku :-)

52 komentarzy

  1. Mam tą czerwień tylko w starej wersji i jest tak samo beznadziejna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo widzisz, ja nie miałam wcześniejszej wersji

      Usuń
  2. jakoś się trzymam! i dziękuję za piękną kartkę świąteczną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny odcień, nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor ten czerwony :) szkoda, że tak nietrwały

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, bo kolor jest piękny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolorek czerwony śliczny
    szkoda, że tak szybko znika:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten czerwony jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor, szkoda że tak kiepski...
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak mam z Rimmel 60 seconds
    fajne kolory, szybko schną, ale odpryskują jak szalone

    Ale ładne te 2 kolorki

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kolor, lubię wszystkie odcienie czerwieni na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ten lakier podoba mi się zdecydowanie bardziej od prezentowanego wcześniej:) takie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna, mikołajowa :) Ostatnio coraz bardziej mi się podobają takie mocne karminy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem mega zniechęcona do lakierów tej firmy, chociaż mam jeden wyjątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawniej miałam wiele tych lakierów i lubiłam je, a te są niefajne, pomijając oczywiście kolorki:-)

      Usuń
  15. oo fajne!!:) ostatnio poluje na czerwony lakier ale taki dość ciepły odcień:). fajnie tu!:) obserwuje!!:) pozdrawiam:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam czerwień na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że taki słaby, bo kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor piękny :) Miałam kiedyś lakier z tej serii jeszcze w starym opakowaniu. Był piękny, ale o tragicznej trwałości. Myślałam, że po latach zmienili opakowanie, to może i trwałość się poprawiła i chciałam kupić sobie któryś, ale widzę, że nie ma sensu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jakości nie poprawili... ja też nie kupię ponownie, nawet po kolejnej zmianie buteleczki. Dziękuję, pozdrawiam:)

      Usuń
  19. ale masz ładny kształt paznokci :) szkoda, że jest nietrwały bo skusiłabym się...

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor czerwony świetny. jak by to powiedziała moja koleżanka(ona ma taką specyficzną nazwę na ten kolor) k...-ska czerwień-przepraszam, że tak, ale tak mi się skojarzyło-też lubię ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam kilka lakierów z Essence (jeszcze w starej buteleczce) ale bardzo rzadko nimi maluję paznokcie
    owszem mają śliczne kolory, ale tak jak piszesz trwałość nie zachwyca niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam, mam wiele essennciaków, nie spotkałam się wcześniej z taką słabą trwałością

      Usuń
  22. Zaskoczyłaś mnie, bo mam niemal każdy lakier tej firmy i raczej jestem zadowolona z ich trwałości. Widocznie wypuścili taką serię. W tych buteleczkach jeszcze nie miałam lakierów, kupuję głównie te mniejsze pojemnościowo. Ale chyba z ciekawości będę się musiała osobiście przekonać :)


    Obserwuję i zapraszam do mnie na giveaway:
    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze lakiery w tych buteleczkach, mam sporo essence właśnie innych i zawsze byłam zadowolona.

      Usuń
  23. Ta czerwień jest piękna, ale mnie też zawiodły lakiery Essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, a lubiłam ich lakiery wcześniej

      Usuń
  24. Szkoda, że takie nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jakąś wersję nude ale nie wytrzymała u mnie nawet jednego dnia :/ a szkoda

    OdpowiedzUsuń