12 grudnia 2012

Grudniowy Glossybox :-)

Dotarł do mnie grudniowy Glossybox wczoraj, ale z opóźnieniem. 
Zresztą widzę, że dostajecie go wcześniej, a mój kurier po prostu się do mnie nie spieszy :D. 
Albo się mnie boi, bo to ten sam pan, który przywiózł mi rozsypaną glinkę :-)
 Świąteczne opakowanie. Bardzo mi się to spodobało:-) Co było w środku?
Bileciki do prezentów, karteczka z opisem zawartości, voucher 30 zł na dowolny zabieg kosmetyczny, wyszczuplający lub trwałą depilację; ważny do 31.01.2013 roku. Szkoda, że nie na makijaż sylwestrowy, albo karnawałowy. Prędzej bym się ucieszyła:-) I jeszcze karteczka z reklamą Glossyboxa dla mężczyzn. 
 Poniżej: Tołpa dermo body; drenujący koncentrat antycellulitowy. Redukuje cellulit i silnie drenuje ciało podczas snu. Widocznie wygładza nierówną strukturę skóry. Usprawnia przepływ płynów i uwalnia od uczucia ciężkości ciała. Jest to próbka o pojemności 75ml. Pełny produkt 200ml/ 66,99zł.
 Clarena: Stem Cells Cream. Krem z roślinnymi komórkami macierzystymi, stymuluje odnowę naskórka oraz syntezę kolagenu i elastyny. Próbka 30ml. Pełny produkt 50ml/142zł.
 Batiste; suchy szampon o zapachu Cherry. Sprawia, że w ciągu minuty włosy stają się czyste, pachnące świeżością i miękkie, bez konieczności użycia wody. Fryzura nabiera objętości i lekkości, włosy są uniesione u nasady, a dodatkowo bardziej podatne na stylizację. Próbka 50ml. Pełny produkt 200ml/15,99zł
 Yasumi - płyn micelarny do oczyszczania, demakijażu i tonizacji skóry dla każdego rodzaju cery, również wrażliwej. Może być stosowany do demakijażu oczu. Specjalna beztłuszczowa formuła nie pozostawia uczucia lepkości. Próbka 50ml. Pełny produkt 170ml/29zł. 
 Model co Lip Duo - szminka i błyszczyk z praktycznym lustereczkiem (jest ono z drugiej strony).. Szminka zapewnia nieskazitelny i długotrwały makijaż ust, a błyszczyk zmysłowe wykończenie. Jest to pełny produkt; 3,8g szminka+ 2,3ml błyszczyka za cenę około 120zł.
 Poniżej jeszcze karteczka z opisem. Na dole "prezenty od glossybox" - ogrzewacz do rąk, którego nie było w pudełeczku. Pewnie posępili mi, za tego Lucky Boxa w listopadzie:-). Wiem doskonale, że Vipem nie jestem, nie dostałam niespodzianki. Jednak skoro w opisie był ten ogrzewacz... dziwne. 
Tak czy siak. Jestem bardzo zadowolona z zawartości:-))))
Czy u Was też ciągle sypie? Pozdrawiam:-)

36 komentarzy

  1. o co chodzi z tym glossy box? :) i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiasz na stronie glossybox.pl
      Dziękuję:)

      Usuń
  2. jaaaaaaa, ale fajne kosmetyki! i do tego voucher! :))
    zastanawiałam się czy sobie złożyć zmówienie glossy box-a, ale stwierdziłam, że na razie poczekam i żałuję, bo takie super rzeczy przysłali:(
    to teraz czekam na recenzje tych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zastanawiam się, czy w nowym roku kontynuować:-)

      Usuń
  3. Fajny ten zestawik :)
    Buziaki za życzenia :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj sypie, sypie!
    Ja nie zamawiam GB, ale patrząc na ten to takiego bym chętnie przygarnęła. Ja w listopadzie zamawiałąm Douglas Box i cieszę się z niego :)
    Czekam na Twoje opinie o produktach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość powalająca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Suchy szampon bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi się inny skończył, ten więc "przyszedł" na czas:-)

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi sie zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ajj, ale fajny w tym miesiącu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten suchy szampon... muszę sobie taki sprawić :D wisienki mnie zachęciły! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawartość udana :) a z tym podgrzewaczem to chamsko trochę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co mam myśleć, ale w sumie też tragedii nie ma:-)

      Usuń
  12. Wow super kosmetyki w tym miesiacu :D cudownie musi pachniec ten suchy szampon <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny box :)
    Spodobał mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas nie sypie, ale cały czas trochę śniegu leży:)
    A w box-ie tołpa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, szkoda, że nie dostałaś ogrzewacza do rąk...:/

    OdpowiedzUsuń